گرامیداشت روز بهورز
گرامیداشت روز بهورز
گزارش مختصرگرامیداشت روز بهورزتاریخ 29/6/1396
گزارش مختصرگرامیداشت روز بهورزتاریخ 29/6/1396
در راستای گرامیداشت روز بهورز مرکز آموزش بهورزی شهرستان سمنان با هماهنگی های بعمل آمده با ریاست محترم مرکز بهداشت شهرستان سمنان و کارشناسان مسئول گسترش شبکه شهرستانهای سمنان ، مهدیشهر وسرخه در رابطه با همکاری در برگزاری مراسم روز بهورز، و با توجه به گلایه کلبیه بهورزان در مراسم بزرگداشت روز بهورز سالهای قبل مبنی برعدم حضور خانواده بهورزان در این مراسم تصمیم گرفته شدکه مراسم امسال در شهرستان سمنان و در محل مرکز آموزش بهورزی شهرستان سمنان وبا حضور خانواده بهورزان برگزار نماید لذا زمان ومکان برگزاری به اطلاع معاونت محترم بهداشتی ، شبکه بهداشت ودرمان شهرستان های مهدیشهر ،سرخه ،مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مراکز سلامت روستایی شهرستان سمنان برای اطلاع رسانی به کارشناسان واحد گسترش شبکه و بهورزان و بهبخشان برای حضور در مراسم رسانده شد . در ضمن از سركار خانم خسروي کارشناس مسئول سابق امور بهورزی معاونت بهداشتی نيز تلفني براي حضور در مراسم دعوت نمودند. در نتيجه برنامه فوق به صورت زيرتدوين گرديد
ساعت عنوان مجري
40/8-30/8 تلاوت قرآن كريم وسرود جمهوری اسلامی ایران
15/9-40/8 خير مقدم وبيان نقش بهورزان در نظام سلامت آقاي دكتر فتاحی
30/9-15/9 ارائه مقاله آقاي مير عمادي
10-30/9 بیان خاطرات بهورزان
30/10-10 استراحت وپذيرايي
11-30/10 راهپیمایی
12-11 بازیهای بومی محلی آقای جلالی و زیاری
13-12 ناهار
برنامه با تلاوت آيات قرآن كريم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران شروع وسپس آقای صفری ضمن عرض خير مقدم به کلیه حاضرین در مورد جایگاه بهورزان در نظام شبکه و انتظارت سیستم از بهورزان با توجه به تغییرات بوجود آمده در سیمای بیماریها و الکترونیکی شدن پرونده سلامت مطالبی را ایراد نمودند وسپس سرکار خانم خسروی کارشناس مسئول سابق امور بهورزی معاونت بهداشتی ضمن تشکر از کلیه بهورزان ودست اندرکاران برپایی مراسم به بیان خاطراتی از فعالیت بهورزان پرداختند و مورد تشویق کلیه بهورزان قرار گرفتند وآقای کاشی مدیر مرکز آموزش بهورزی به نمایندگی از کارکنان مرکز آموزش بهورزی ضمن معذرت خواهی از حاضرین به علت مشکل کاری بوجود آمده برای دکتر فتاحی ریاست محترم مرکز بهداشت که نتوانستند در این مراسم حضور یابند ضمن خوشامدگویی به کلیه حاضرین از کلیه افرادی که در امر پاسداری از دو مقوله امنیت وسلامت مردم کشور ایران فداکاری می نمایند تشکر نمودند و در ادامه آقاي مير عمادي بهورز خانه بهداشت خير آباد و نماینده بهورزان دانشگاه در باره مقام بهورز مطالبي ارائه نمودندوفرزند یکی از همکاران با نواختن سنتور وپخش کلیپی از فعالیت بهورزان مراسم ادامه یافت و سپس از حاضرين با شیرینی ،میوه وچای پذيرايي بعمل آمد.
در ادامه کلیه حاضرین از مکان مرکز آموزش بهورزی تا سالن همایش دانشگاه جنب پایگاه سلامت فرهنگ وبلعکس اقدام به راهپیمایی نمودند و سپس در محوطه مرکز اقدام به برگزاری بازی بومی محلی و دارت نمودند .
در ساعت 15/12 با توزیع ناهاری که با هماهنگی کارشناس مسئول گسترش شبکه شهرستان مهدیشهر آماده شده بود مراسم با ذکر صلوات و تشکر از حضور کلیه بهورزان وخانواده محترم آنها به پایان رسید
در پایان جای دارد از زحمات کلیه همکارانی که در برپایی این مراسم ما را یاری نموده اند کمال تشکر را داشته باشم .لازم به ذکر است که اسامی کلیه همکارانی که در این مراسم شرکت داشته اند به شرح ذیل می باشد.
1- از معاونت بهداشتی :آقای صفری ،خانم خسروی ،خانم ذوالفقاریان ،خانم بنایی وخانم زهرا معتقد لاریجانی
2- مرکز بهداشت شهرستان سمنان:خانمهامیترا شمس ، فریبا جتدقی،فاطمه عرب زینلی (1)، فاطمه حمیدی ، ندا حسن زاده، ،زهرا قاسمی (3)وبهبخشان خانمها مریم محمدی ، مدینه حیدری(1) ،حوا حیدری (1)وآقایان محمد جلالی(3) ،سید محمد رضا میر عمادی(2) و محمد کاشی
3- شبکه بهداشت ودرمان مهدیشهر :خانمها پروانه محمد پور(1)، مریم جعفری ،شمسی امینی ،خیر النساء پرچ ،مرضیه واحدی(2) ،فاطمه ایمانی ،فهیمه اسلامی(2) وآقایان علی غلام بلوک ومحمد علی رزاقی
4- شبکه بهداشت ودرمان سرخه خانمها طیبه رکن آبادی (2)،خدیجه خلیلی ،نجمه سلطانی ،رقیه نوروزی ،بی بی گل خالقی(1) وآقایان نقی مومن آبادی (3)، مختار زیاری و محمد حیدریان (2)
ودو نفر راننده و خدمه مرکز مهدیشهر
در پايان از كليه افرادي كه در بزرگداشت اين روز كوشش كرده اند تقدير وتشكر مي گردد.
لینک کوتاه خبر :