کمیته پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

کمیته پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

کمیته پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در دفتر ریاست مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.

کمیته پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دردفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزار شد. این کمیته پیرو جلسات مختلف در فرمانداری سمنان و جمع آوری نقطه نظرات نمایندگان سازمانهای مختلف از جمله آموزش و پرورش تشکیل و عزیزان پیشنهادات خود رادر نیل به اهداف ارتقای سلامت ارائه دادند. فتاحی ریاست مرکز بهداشت ضمن خیر مقدم و بیان اهداف جلسه گفت:"منطقه مسکونی مسکن مهر با توجه به جمعیت بالای افراد بیشتر مدنظر بوده و کاهش آسیبهای اجتماعی در این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است/" مسائلی چون بهداشت روان ، مهارتهای فرزند پروری و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مختلف در این جلسه مد نظر بودند.
  • کد خبر : 10623
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی