کمیته سالیانه ایدز و هپاتیت شهرستان سمنان برگزار شد.

کمیته سالیانه ایدز و هپاتیت شهرستان سمنان برگزار شد.

کمیته سالیانه ایدز و هپاتیت شهرستان سمنان برگزار شد.

این کمیته باهمت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای شهرستان سمنان در سالن سلامت آن مرکز برگزار گردید.

کمیته سالیانه ایدز و هپاتیت شهرستان سمنان برگزار شد. این کمیته باهمت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای شهرستان سمنان در سالن سلامت آن مرکز برگزار و باجان کارشناس بیماریهای واگیرضمن خیرمقدم ، سانحه قطار مسافربری را تسلیت گفت. ازاهم سخنان این کارشناس ،وضعیت بیماری ایدز درایران،توزیع سنی مبتلایان،راههای انتقال بیماری،درصد راههای انتقال بیماری،الگوی انتقال در موارد ثبت شده،چالشها و خلاهای موجودبود. نمایندگان ادارات شهرستان اهم از بیمارستانها، فرمانداری، شورای شهر، هلال احمر، بهزیستی، معاونتهای دانشگاه علوم پزشکی،شهرداری، زندانها، ورزش و جوانان و...ازاقدامات قابل انجام در هفته جهانی ایدز مستمعین را آگاه و برنامه ریزی و تصمیمات لازم در هرچه بهتر برگزار شدن این مناسبت اتخاذ گردید.حضور واحدرادیوی صداوسیمای مرکز سمنان و مصاحبه باتعدادی مدعوین درمورد این کمیته بررونق جلسه افزود. لازم به ذکر است شعار هفته جهانی ایدز( 14-9 آذر)"مهار همه گیری اچ.آی.وی، ایدزبااطلاع رسانی،پیشگیری، تشخیص زودهنگام، درمان و حمایت از مبتلایان "میباشد.
  • کد خبر : 10332
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی