کمیته داخلی بیماری تب کریمه کنگو در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
کمیته داخلی بیماری تب کریمه کنگو در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
برگزاری کمیته داخلی تب کریمه کنگو در دفتر ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان
برگزاری کمیته داخلی تب کریمه کنگودردفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان
کمیته داخلی بیماری تب کریمه کنگودرمرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
باتوجه به اهمیت بیماری زئونوز(بیماریهای مشترک انسان و دام)کارشناسان ستادی مرکز بهداشت شهرستان سمنان درخصوص بیماری تب کریمه کنگو و اقدامات قابل انجام توسط مرکز بهداشت سمنان، نظرات و پیشنهادات خودرا بیان و تصمیمات لازم دراین مورد اتخاذ گردید.
لینک کوتاه خبر :