کلاس آموزشی اهمیت تحرک بدنی و پیشگیری از بیماریها و سرطان،

کلاس آموزشی اهمیت تحرک بدنی و پیشگیری از بیماریها و سرطان،

کلاس آموزشی اهمیت تحرک بدنی و پیشگیری از بیماریها و سرطان،

کلاس آموزشی باموضوع اهمیت تحرک بدنی و پیشگیری از بیماریها و سرطان، در مرکز جامع خدمات سلامت حضرت رقیه(س)برگزارشد.

کلاس آموزشی باموضوع اهمیت تحرک بدنی و پیشگیری از بیماریها و سرطان، در مرکز جامع خدمات سلامت حضرت رقیه(س)برگزارشد. بمناسبت هفته ملی پویش سرطان(7-1 بهمن)و اهمیت آموزش واطلاع رسانی بیماری ،برنامه ورزش صبحگاهی توسط همکاران و گروه خودیار آن مرکز انجام شد. این افراد بعد از انجام حرکات ورزشی و تامین سلامت جسم وروح خود درکلاس آموزشی شرکت و به مباحث آموزشی باعنوان اهمیت ورزش وتحرک بدنی در سلامتی گوش فرادادند. خانم دکتر نورانی مسئول مرکز جامع خدمات سلامت حضرت رقیه (س)ضمن بیان خیر مقدم وهدف ازاجرای این برنامه ، فراگیرانرا نسبت به اهمیت تحرک بدنی آشنا کرد. خانم عبدوس کارشناس تربیت بدنی وورزش نیز در بین سخنان خود گفت:"اهمیت ورزش و تحرک بدنی برهمگان روشن وواضح است و این امر باعث سلامت جسم و روح شده و از بسیاری از بیماریها پیشگیری میکند."
  • کد خبر : 11137
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی