کارگاه ارتباطات خطر و مشارکت های اجتماعی

کارگاه ارتباطات خطر و مشارکت های اجتماعی

کارگاه ارتباطات خطر و مشارکت های اجتماعی

کارگاه ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی  در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.

پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت، آموزش های لازم  در رابطه با تاریخچه ارتباطات خطر و مشارکت های اجتماعی- مبانی ارتباطات خطر ،روش های جمع آوری اطلاعات ، اهمیت مشارکت اجتماعی در کنترل بحران و اهمیت ارزیابی وارزشیابی را ارائه نمود.

این کارگاه 2 روزه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.

 

  • کد خبر : 41789
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *