کارگاه ارتباطات خطر و مشارکت های اجتماعی
کارگاه ارتباطات خطر و مشارکت های اجتماعی
کارگاه ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت، آموزش های لازم در رابطه با تاریخچه ارتباطات خطر و مشارکت های اجتماعی- مبانی ارتباطات خطر ،روش های جمع آوری اطلاعات ، اهمیت مشارکت اجتماعی در کنترل بحران و اهمیت ارزیابی وارزشیابی را ارائه نمود.
این کارگاه 2 روزه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
لینک کوتاه خبر :