چهارمین کمپین اطلاع رسانی هپاتیتدرروزهای 4و5 مرداد سال97
چهارمین کمپین هپاتیت در میدان امام (ره) و مصلای نمازجمعه مستقر شد.
چهارمین کمپین اطلاع رسانی هپاتیتدرروزهای 4و5 مرداد سال97
چهارمین کمپین هپاتیت در میدان امام (ره) و مصلای نمازجمعه مستقر شد.
باپیش روداشتن 6 مرداد روز جهانی هپاتیت، مرکز بهداشت شهرستان سمنان با همکاری کمپین اطلاع رسانی هپاتیت انجمن حرکت برای پیشرفت و توسعه سمنان زیر نظر استانداری و باهمکاری شبکه هپاتیت ایران و نیز معاونت بهداشتی دانشگاه اقدام به اطلاع رسانی این مناسبت بهداشتی در میدان امام (ره) و مصلای نمازجمعه نمود.
آموزش چهره به چهره ، توزیع بروشورهای بهداشتی هپاتیت و ایدز و اندازه گیری فشار خون از مهمترین قسمت این برنامه آموزشی بود.
لینک کوتاه خبر :