پیوستن فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان به پویش ملی سلامت.
پیوستن فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان به پویش ملی سلامت.
سرهنگ عرب ،به پویش ملی سلامت( پیشگیری از دیابت و فشارخون) مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم دانایی سمنان پیوست.
نظر به اهمیت پویش ملی سلامت ، سرهنگ عرب فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان وهمراهان ضمن حضور در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان تبریک خود را به یمن میلاد پربرکت حضرت زینب( س) و روز پرستار بیان نمودند.
دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان ،حضور ایشان در مرکز بهداشت را باعث دلگرمی همکاران دانسته و از زحمات آن فرماندهی در برقراری نظم و امنیت کشور تشکر نمود.
پس از اهدای شاخه گل توسط میهمانان به ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان و پرستاران مرکزبهداشت و مرکز 115، سرهنگ عرب در پویش ملی سلامت شرکت نمود. لازم به ذکر است آلبویه ،رئیس امورعمومی مرکز بهداشت شهرستان سمنان دراین مراسم همراهی نمود.