پیوستن فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان به پویش ملی سلامت.

پیوستن فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان به پویش ملی سلامت.

پیوستن فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان به پویش ملی سلامت.

 

سرهنگ عرب ،به پویش ملی سلامت( پیشگیری از دیابت و فشارخون) مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم دانایی سمنان پیوست.

 

نظر به اهمیت پویش ملی سلامت ، سرهنگ عرب فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان  وهمراهان ضمن حضور در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان تبریک خود را به یمن میلاد پربرکت حضرت زینب( س) و روز پرستار بیان نمودند.

دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان ،حضور ایشان در مرکز بهداشت را باعث دلگرمی همکاران دانسته و از زحمات آن فرماندهی در برقراری نظم و امنیت کشور تشکر نمود.

پس از اهدای شاخه گل توسط میهمانان به ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان و پرستاران مرکزبهداشت و مرکز 115، سرهنگ عرب در پویش ملی سلامت شرکت نمود. لازم به ذکر است آلبویه ،رئیس امورعمومی مرکز بهداشت شهرستان سمنان دراین مراسم همراهی نمود.

  • کد خبر : 47944
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *