واکسینه شدن پرسنل فوریتهای پزشکی

واکسینه شدن پرسنل فوریتهای پزشکی

پرسنل زحمت کش فوریتهای پزشکی بر علیه بیماری هپاتیتB واکسینه شدند.

پرسنل زحمت کش فوریتهای پزشکی بر علیه بیماری هپاتیتB واکسینه شدند. بمنظور اهمیت پیشگیری از بیماری هپاتیت Bمخصوصا افراد در معرض خطر، واحد بیماریهای شهرستان سمنان اقدام به واکسینه کردن پرسنل فوریتهای پزشکی نمود. این افرا دشامل کسانی بودند که تیتر آنتی بادی پایینی راداشتند.
  • کد خبر : 6414
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی