واکسیناسیون پرسنل سازمان دامپزشکی
واکسیناسیون پرسنل سازمان دامپزشکی
واکسیناسیون پرسنل سازمان دامپزشکی استان و شهرستان سمنان برعلیه بیماری آنفلوانزا
واکسیناسیون پرسنل سازمان دامپزشکی استان و شهرستان سمنان برعلیه بیماری آنفلوانزا
پرسنل سازمان دامپزشکی استان و شهرستان سمنان برعلیه بیماری آنفلوانزا واکسینه شدند.
واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای شهرستان سمنان دراقدامی ، پرسنل اداره دامپزشکی استان و شهرستان رابرعلیه بیماری آنفلوانزا واکسینه کرد.
این افراد بمدت یک سال دربرابر بیماری مصون خواهند بود.
لینک کوتاه خبر :