واکسیناسیون پرسنل سازمان دامپزشکی

واکسیناسیون پرسنل سازمان دامپزشکی

واکسیناسیون پرسنل سازمان دامپزشکی استان و شهرستان سمنان برعلیه بیماری آنفلوانزا

واکسیناسیون پرسنل سازمان دامپزشکی استان و شهرستان سمنان برعلیه بیماری آنفلوانزا پرسنل سازمان دامپزشکی استان و شهرستان سمنان برعلیه بیماری آنفلوانزا واکسینه شدند. واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای شهرستان سمنان دراقدامی ، پرسنل اداره دامپزشکی استان و شهرستان رابرعلیه بیماری آنفلوانزا واکسینه کرد. این افراد بمدت یک سال دربرابر بیماری مصون خواهند بود.
  • کد خبر : 14634
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی