واکسیناسیون سازمان پسماند شهرداری سمنان برعلیه بیماریهای کزاز و هپاتیت.
واکسیناسیون سازمان پسماند شهرداری سمنان برعلیه بیماریهای کزاز و هپاتیت.
کارگران سازمان پسماندشهرداری سمنان برعلیه بیماریهای کزاز و هپاتیت واکسینه شدند.
درراستای اهمیت پیشگیری از بیماریها بخصوص کزاز و هپاتیت در کارگران سازمان پسماند ،واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکزبهداشت شهرستان سمنان نسبت به واکسیناسیون آنان اقدام نمودند.
لینک کوتاه خبر :