واکسیناسیون سازمان پسماند شهرداری سمنان برعلیه بیماریهای کزاز و هپاتیت.

واکسیناسیون سازمان پسماند شهرداری سمنان برعلیه بیماریهای کزاز و هپاتیت.

واکسیناسیون سازمان پسماند شهرداری سمنان برعلیه بیماریهای کزاز و هپاتیت.

 

کارگران سازمان پسماندشهرداری سمنان برعلیه بیماریهای کزاز و هپاتیت واکسینه شدند.

درراستای اهمیت پیشگیری از بیماریها بخصوص کزاز و هپاتیت در کارگران سازمان پسماند ،واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای  مرکزبهداشت شهرستان سمنان نسبت به واکسیناسیون آنان اقدام نمودند.

 

  • کد خبر : 48776
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر