واکسیناسین مرحله سوم هپاتیت ب جهت دانشجویان دانشکده دندانپزشکی سمنان
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
دانشجویان دانشکده دندانپزشکی ، برعلیه بیماری هپاتیت ب مصون شدند.
واکسیناسین مرحله سوم هپاتیت ب جهت دانشجویان دانشکده دندانپزشکی سمنان
دانشجویان دانشکده دندانپزشکی ، برعلیه بیماری هپاتیت ب مصون شدند.
نظر به درمعرض خطر بودن دانشجویان رشته دندانپزشکی به بیماری هپاتیت ب ،مرکز بهداشت سمنان ضمن حضور در دانشکده باارائه آموزش و همراه بافاصله گذاری اجتماعی، برنامه واکسیناسیون را برای این عزیزان اجرانمود.
لینک کوتاه خبر :