همزمان با گرامیداشت هفته جمعیت و هفته سلامت
همزمان با گرامیداشت هفته جمعیت و هفته سلامت
همزمان با گرامیداشت هفته جمعیت و هفته سلامت (25/02/1405لغایت 31/02/1405) ، پویش سلامتی را قدم بزن با حضور داوطلبان ، سفیران سلامت و پرسنل مرکز بهداشت شهرستان سمنان و با همکاری مرکز نفس در تاریخ 30/02/1405 در پارک 8 شهریور برگزار شد.
این رویداد با هدف ترویج نشاط اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده شامل بخش های متنوعی از جمله پیاده روی و اجرای آیین سنتی " گل غلتانی نوزاد" بود همچنین در ادامه مراسم سرکار خانم دکتر دوست محمدی پیرامون اهمییت ضرورت رشد جمعیت وارتباط آن در اقتدار کشور ونقش فرزندان در دوران سالمندی انسان به ایراد سخن پرداختند .
در پایان مراسم با صبحانه سالم از عزیزان پذیرایی شد.
لینک کوتاه خبر :