همایش پیشگیری و مبارزه با سرطان
همایش پیشگیری و مبارزه با سرطان
همایش پیشگیری و مبارزه با سرطان در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی شهرستان سمنان برگزار شد.
همایش پیشگیری و مبارزه با سرطان در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی شهرستان سمنان برگزار شد.
به منظور اهمیت امر خودمراقبتی ،اطلاع رسانی و پیشگیری از بیماریها بخصوص بیماری سرطان ،معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش و مرکز بهداشت شهرستان سمنان این همایش رابرگزار کردند.. میهمانهان و مدعوین این برنامه مسئولین شهرستانی، ادارات ، نهادها ،پزشکان، پیراپزشکان، رابطین بهداشتی ، دانش آموزان ،مراکز سلامت شهری و روستایی بودند.
پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید سرود جمهوری اسلامی نواخته شد. آقای دکتر جندقی معاونت بهداشتی دانشگاه مطالبی را پیرامون اپیدمیولوژی و راههای پیشگیری از بیماری سرطان را بیان داشت.
یکی از بهبود یافتگان بیماری سرطان در سخنان خود پشتیبانی خانواده و عدم ترس از بیماری را در درمان خود مهم دانست.خانم دکتر حقی فوق تخصص خون و انکولوژی کودکان و متخصص کودکان نیز سخنانی را پیرامون تاریخچه بیماری، اصول مبارزه و پیروزی را یاد آور شدند.
دکتر شریعت عضو هیئت مدیره انجمن امداد بیماران سرطانی شهرستان سمنان مطالبی را در باره نحوه تاسیس موسسه و عملکردهای آن و تعداد بیماران درگروههای سنی مختلف بیان داشت. اجرای موسیقی توسط آقای بختیاری و اهدای جوایز به سه نفر از شرکت کنندگان برنامه های پایانی این مراسم بود.
لینک کوتاه خبر :