همایش تخصصی گروههای خودیار و مبارزه بااعتیاد
همایش تخصصی گروههای خودیار و مبارزه بااعتیاد
همایش تخصصی گروههای خودیار و مبارزه بااعتیاد در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
همایش تخصصی گروههای خودیار و مبارزه بااعتیاد
همایش تخصصی گروههای خودیار و مبارزه بااعتیاد در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
این همایش بمدت 3 روز و باشرکت همکاران ستاد مرکز بهداشت،مراقبین سلامت، سفیران و داوطلبن بهداشتی و کارشناسان حوزه بهداشت شهرستان و بمنظور معرفی انجمنهای نارانان،معتادان گمنام،جمعیت احیای انسانی(کنگره 60) برگزارشد.
سلطانی کارشناس مسئول واحد بهداشت روان درمورد تشکلهای خودیار نارانان گفت:"هدف از این انجمن نحوه کمک کردن به فردی که درخانواده معتادزندگی میکندبوده وعملکرد گروه NAمعرفی گروه ، اهداف مربوطه و همچنین کنگره 60اهداف و برنامه های درمانی رادرحیطه خود انجام میدهند. "
لازم به ذکر است گروههای خودیار، عملکرد و فعالیتهای خودرا درمبارزه بااعتیاد بیان داشتند.
لینک کوتاه خبر :