نواختن زنگ سلامت در مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه شاهد به مناسبت هفته سلامت .

نواختن زنگ سلامت در مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه شاهد به مناسبت هفته سلامت .

نواختن زنگ سلامت در مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه شاهد به مناسبت هفته سلامت .

زنگ سلامت توسط دکتر دوستمحمدی مسئول واحد بهداشت خانواده شهرستان نواخته شد.

به مناسبت دومین روز هفته سلامت با شعار "جوانی جمعیت و سالمندی  سالم "زنگ سلامت در مدرسه شاهد  پسرانه با حضور دکتر دوست محمدی  کارشناس مسئول سلامت خانواده ،پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت ، هاشمی کارشناس آموزش  و ارتقای سلامت و صائمی مسئول روابط عمومی  مرکز بهداشت شهرستان سمنان نواخته شد.

 آموزش بهداشت توسط دکتر دوست محمدی در رابطه با داشتن تغذیه سالم ، فعالیت بدنی و ...، اهداء جوایز به سفیران سلامت دانش آموزی نمونه و فعال ،  اجرای دکلمه   و قرائت سوگند نامه سفیران سلامت دانش آموزی و نیز اجرای نمایش خواص ویتامین ها  ازدیگر برنامه ها بود.

 

  • کد خبر : 43705
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *