نظارت برحسن اجراي دستورعمل هاي بهداشتي در آزمون استخدامي قراردادي دانشگاه علوم پزشكي سمنان

نظارت برحسن اجراي دستورعمل هاي بهداشتي در آزمون استخدامي قراردادي دانشگاه علوم پزشكي سمنان

{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}

واحد مهندسي بهداشت محيط بر اجراي پروتكلهاي بهداشتي آزمون استخدامي قراردادي دانشگاه علوم پزشكي نظارت نمود.

نظارت برحسن اجراي دستورعمل هاي بهداشتي در آزمون استخدامي قراردادي دانشگاه علوم پزشكي سمنان

 

واحد مهندسي بهداشت محيط بر اجراي پروتكلهاي بهداشتي آزمون استخدامي قراردادي دانشگاه علوم پزشكي نظارت نمود.

مهندس دارائي مسئول واحد مهندسي بهداشت محيط شهرستان سمنان اعلام كرد”:با توجه به برگزاري آزمون استخدامي قراردادي دانشگاه علوم پزشكي در شهرستان سمنان ولزوم نظارت بر اجراي شيوه نامه ها و دستور عمل هاي بهداشتي در حوزه برگزاري آزمون،بازرسين بهداشت محيط با نظارت كامل بر عمليات گندزدايي،چيدمان صندلي ها،اجراي فاصله گذاري و...با حضور تمام وقت خود در اين آزمون،بر حسن اجراي شيوه نامه هاي بهداشتي نظارت نمودند.”

 

خانم ها مهندس شيخي، كيا و كريم از عوامل اجرايي اين بازديد بودند.

  • کد خبر : 27978
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *