نشست مشترک مرکز بهداشت سمنان با سازمان بهزیستی و مرکز نگهداری معلولین گلهای بهشت
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
جلسه مشترک مرکز بهداشت باسازمان بهزیستی و مرکز نگهداری معلولین گلهای بهشت برگزارشد.
نشست مشترک مرکز بهداشت سمنان با سازمان بهزیستی و مرکز نگهداری معلولین گلهای بهشت
جلسه مشترک مرکز بهداشت باسازمان بهزیستی و مرکز نگهداری معلولین گلهای بهشت برگزارشد.
درراستای پوشش خدمات بهداشتی درمانی جهت آحاد مردم بویژه مراکز تجمعی ونیزمبارزه با کووید 19، واحد مبارزه بابیماریهای شهرستان سمنان اقدام به برگزاری جلسه به سازمان بهزیستی و مسئول مرکز نگهداری معلولین گلهای بهشت نمود.
مهمترین عناوین این نشست مسائل بهداشتی درمانی ساکنین تحت پوشش مرکز نگهدرای معلولین بود.
لینک کوتاه خبر :