میزبانی مرکز بهداشت شهرستان سمنان از اعضای محله های ارتقا دهنده سلامت شهرستان سمنان.
میزبانی مرکز بهداشت شهرستان سمنان از اعضای محله های ارتقا دهنده سلامت شهرستان سمنان.
جلسه آموزشی با محله های ارتقادهنده سلامت ، درمرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
این جلسه توسط واحدآموزش و ارتقای سلامت شهرستان برگزاروپوررضایی کارشنا س مسئول واحد آموزش ضمن عرض خیرمقدم و تبریک ربیع الاول مطالبی را پیرامون شیوه نامه کانونهای سلامت ، اهداف و وظایف آنها بیان نمود.
مهندس کریم، کارشناس کاهش خطربلایا و حوادث مرکزبهداشت سمنان عناوین آموزشی مبنی بر خودمراقبتی دربحران و جنگ را جهت نمایندگان محله های ارتقادهنده سلامت ایراد نمود.
لینک کوتاه خبر :