میزبانی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از تشکیل دومین جلسه پیام گزاران سلامت شهرستان سمنان.

میزبانی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از تشکیل دومین جلسه پیام گزاران سلامت شهرستان سمنان.

میزبانی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از تشکیل دومین جلسه پیام گزاران سلامت شهرستان سمنان.

 

         دومین جلسه پیام گزاران سلامت، در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی سمنان برگزار گردید.

این جلسه با حضور دکتر صمیمیان، فرماندار سمنان برگزار و دکتر معانی ،رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان پس از عرض تسلیت ایام شهادت حضرت حسین بن علی (ع) و یاران با وفایش به بیان تاریخچه پیام گزاران سلامت ، وظایف و انتظارات دستگاههای مختلف پرداخت.

فرماندار سمنان ضمن تشکر از زحمات پیام گزاران سلامت، دررابطه باشرایط بحرانی ناترازی و صرفه جویی مصرف برق را یادآور شد.

پوررضایی کارشناس مسئول آموزش بهداشت وارتقای سلامت شهرستان پیرامون اطلاع رسانی ماه خودمراقبتی( سوم تیر لغایت سوم مرداد)، خودمراقبتی دیجیتال و اهمیت ارتقای سوادرسانه بعنوان یک پایه مهم در فرهنگ سلامت و بیان خودمراقبتی در شرایط بحران توسط نجفی نسب رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان، آموزش درخصوص پائین بودن نرخ باروری و معایب تک فرزندی توسط دکتر دوستمحمدی کارشناس مسئول جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس شهرستان و درپایان معرفی طرح کهاب(کاهش هدایت انتقال بنزین) توسط کارشناس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی انجام پذیرفت.

  • کد خبر : 57648
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *