مراسم ضیافت افطاری توسط بسیج جامعه پزشکی در 19 رمضان
مراسم ضیافت افطاری توسط بسیج جامعه پزشکی در 19 رمضان
بسیج جامعه پزشکی اقدام به اطعام دهی اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی نمود.
مراسم ضیافت افطاری توسط بسیج جامعه پزشکی در 19 رمضان
بسیج جامعه پزشکی اقدام به اطعام دهی اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی نمود.
حجه الاسلام و المسلمین قندهاری نماینده ولی فقیه درسپاه استان سخنران قبل از افطار به بیان روایات و احادیث درباب غذای حلال، اداب غذاخوردن ، ارتباط روزه و سلامت انسان و بهداشت پرداخت.بعد از برپایی نماز جماعت ، روزه داران روزه خود را بازکرده و به سخنان کوتاه ریاست محترم دانشگاه با موضوع آرزوی قبولی طاعات جمع و تشکر و تقدیر از بسیج جامعه پزشکی گوش فرادادند. وی گفت :"بسیج درتمامی میادین حاضر است و باید در گشودن مشکلات مردم سعی و تلاش نماید."
لینک کوتاه خبر :