مراسم خداحافظی خانم علیین، کارشناس مسئول واحد تغذیه مرکز بهداشت سمنان
{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}
بازنشستگان، کوله باری از تجربیات هستند.
مراسم خداحافظی خانم علیین، کارشناس مسئول واحد تغذیه مرکز بهداشت سمنان
بازنشستگان، کوله باری از تجربیات هستند.
این سخن رادکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان در جمع مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت بیان داشت.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن تشکر از خدمات خانم علیین گفت:"برنامه تقدیر و تشکر یکی از خصوصیات انسانها ازخدمات یکدیگر بوده و بنابه پیش روداشتن شیوع بیماری کرونا این مراسم مختصر برگزار شده است. خدمات شماهمکاران در طول خدمت رسانی وپایان خدمت نیز مورد تقدیر بوده و امید است از تجربیات شماعزیزان بهره برداری شود."
هرکدام از همکاران به نوعی از همکاری خانم علیین در طول خدمت قدردانی نموده و به یمن یادبود هدایایی بهمراه لوح تقدیر از طرف ریاست مرکز بهداشت سمنان به وی اهداشد.