مراسم تجلیل از واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

مراسم تجلیل از واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

مراسم تجلیل از واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

 

درمراسمی 4مهر"روز جهانی بهداشت محیط "مورد تکریم قرار گرفت.

 

دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بابیان تبریک روز بهداشت محیط و تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان سمنان سلامتی،  استمرار و تداوم ارائه خدمات بهداشتی توسط بازرسین بهداشت محیط را در اجرای رسالت بهداشت خواستارشد.

در پایان هدایایی به رسم یادبود تقدیم همکاران شد.

  • کد خبر : 46579
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *