مراسم بازنشستگی خانم شهاب ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

مراسم بازنشستگی خانم شهاب ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

مراسم بازنشستگی خانم شهاب ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

 

شهاب ،کارشناس بهداشت خانواده  مرکز بهداشت شهرستان سمنان به دوران بازنشستگی راه یافت.

 

دراین مراسم دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ، همکاران، تعدادی از بازنشستگان مرکز بهداشت و مهمانان حاضر درمراسم خانمها دکتر اقوامی، شیبانی و خانم نظامی از معاونت بهداشتی دانشگاه ضمن بیان خاطرات ، اززحمات این همکار بازنشسته تقدیر و برای وی آرزوی سلامتی نمودند.

 

پخش اسلایدهای ارائه خدمات بهداشتی درمانی توسط همکار بازنشسته و اهدای هدایابه رسم یادبود ،از بخشهای این مراسم بود.

  • کد خبر : 46520
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *