مراسم بازنشستگی آقای محمد کاشی،
مراسم بازنشستگی آقای محمد کاشی،
مراسم شروع بازنشستگی آقای محمد کاشی، مدیر آموزشگاه بهورزی درمرکز بهداشت شهرستان سمنان
مراسم شروع بازنشستگی آقای محمد کاشی، مدیر آموزشگاه بهورزی درمرکز بهداشت شهرستان سمنان
مراسم آغازبازنشستگی آقای محمد کاشی باشکوه خاص و بمدت 2 ساعت درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
دراین مراسم که باحضور آقای دکتر جندقی معاونت بهداشتی دانشگاه، دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ، همکاران معاونت بهداشتتی دانشگاه، مرکز بهداشت سمنان ، مراکز خدمات جامع سلامت ، بهورزان و همکاران بازنشسته همدوره با وی ، والدین و خانواده وی حضورداشتند هرکدام ارادت و محبت خودرا بپاس زحمات و همکاری با ایشان اعلان داشتند. دکتر جندقی معاونت بهداشتی دانشگاه ،رسالت بهورزان و مربیان بهورزی را در نیل به اهداف سلامت مهم دانست واززحمات خالصانه وی تقدیر نمود.
دکتر فتاحی ریاست مرکزبهداشت سمنان در بیانات خود بازنشستگی همکارانی چون آقای محمد کاشی را به خوبی یاد نمود وآ رزوی عاقبت خوب کاری رابرای همه مدعوین خواستار شد.
بعداز نمایش کلیپ تصاویر عملکرد این همکار بازنشسته،تعدادی از همکاران نیز به بیان خاطرات همکاربودن با آقای کاشی و اشعار در شان وی پرداختند.حسن ختام برنامه، اهدای شاخه های گل توسط آقای کاشی و خانواده محترم بود.
لینک کوتاه خبر :