لزوم اجرای دستورالعملهای پیشگیری از COVID-19 توسط نمایندگان جایگاههای سوخت شهرستان سمنان
لزوم اجرای دستورالعملهای پیشگیری از COVID-19 توسط نمایندگان جایگاههای سوخت شهرستان سمنان جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان با نمایندگان جایگاههای سوخت شهرستان سمنان برگزار شد. درراستای لزوم اجرای دستورالعملهای پیشگیری از کروناویروس ، نمایندگان سپاه پاسداران، دادگستری، معاونت غذاوداروی دانشگاه علوم پزشکی، جایگاههای سوخت، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و سی ان. جی ها در سالن سلامت گردهم آمدند تا نظرات و پیشنهادات خودرادرنیل به اهداف ریشه کنی کرونا بیان نمایند. وحدت و همکاری سایر ارگانها در ریشه کنی کرونا مهم و ضروریست."
جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان با نمایندگان جایگاههای سوخت شهرستان سمنان برگزار شد.
لزوم اجرای دستورالعملهای پیشگیری از COVID-19 توسط نمایندگان جایگاههای سوخت شهرستان سمنان
جلسه مشترک مرکز بهداشت سمنان با نمایندگان جایگاههای سوخت شهرستان سمنان برگزار شد.
درراستای لزوم اجرای دستورالعملهای پیشگیری از کروناویروس ، نمایندگان سپاه پاسداران، دادگستری، معاونت غذاوداروی دانشگاه علوم پزشکی، جایگاههای سوخت، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و سی ان. جی ها در سالن سلامت گردهم آمدند تا نظرات و پیشنهادات خودرادرنیل به اهداف ریشه کنی کرونا بیان نمایند.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خوش آمد گویی و عرض تبریک سال نو همراه با آرامش و سلامتی گفت:" تامین سلامت وحفظ انسان الویتهای ماست. وحدت و همکاری سایر ارگانها در ریشه کنی کرونا مهم و ضروریست."
وی بااشاره به اهمیت جایگاههای سوخت در پیشگیری از انتقال ویروس ،به رعایت نکات بهداشتی در هنگام سوخت گیری رانندگان وسایل نقلیه تاکیدکرد.