عرض تبریک معاونت بهداشتی دانشگاه به همکاران علوم آزمایشگاهی.
عرض تبریک معاونت بهداشتی دانشگاه به همکاران علوم آزمایشگاهی.
دکترکساییان معاونت بهداشتی دانشگاه در آزمایشگاههای مستقردرمرکزبهداشت شهرستان سمنان حضور و روز 30فروردین روز آزمایشگاه را تبریک گفت.
وی ازنزدیک ضمن دیدارباهمکاران وصحبت درمورد خدمات قابل ارائه درآزمایشگاه ،اززحمات عزیزان تقدیر نمود.
مهندس دارائی معاون فنی مرکزبهداشت استان، خانم صباغ کارشناس مسئول امورآزمایشگاههای معاونت بهداشتی دانشگاه،خانم دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، و آلبویه رئیس امورعمومی مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر :