ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال 97
ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان در فرمانداری سمنان برگزارشد.
ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال 97
ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان در فرمانداری سمنان برگزارشد.
در این جلسه که به ریاست دکتر دانایی،فرماندار شهرستان و دبیری مرکز بهداشت شهرستان سمنان و با حضور مسئولین و روسای دستگاههای اداری شهرستان برگزار شد، مصوبات جلسه گذشته بررسی و مدیران دستگاه ها به طرح دیدگاه های خود پرداختند.
مهندس دارائی مسئول بهداشت محیط شهرستان سمنان عنوان کرد:”در این جلسه بسته خدمات سلامت کارکنان دولت تشریح و مقرر شد دستگاه های اداری شهرستان نسبت به تنظیم برنامه عملیاتی و انجاماقدامات لازمدر این زمینه اهتمام ورزند. در ادامه،سازمان جهاد کشاورزی شهرستان گزارشی از عملکرد خود در حوزه سلامت را در قالب پاورپوینت ارائه نمود.