شرکت همکارمرکز بهداشت در مسابقات دارت
مسابقات دارت ویژه بانوان کارمند دستگاههای اجرایی برگزارشد.
شرکت همکارمرکز بهداشت در مسابقات دارت
مسابقات دارت ویژه بانوان کارمند دستگاههای اجرایی برگزارشد.
این مسابقات بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی وورزش درمحل سالن الغدیر سمنان برگزار و خانم علیشاه ازمرکز بهداشت شهرستان سمنان مقام اول تیمی را از آن خودکرد
باآرزوی موفقیت برای آن همکار محترم. .
لینک کوتاه خبر :