شرکت دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان در دومین جلسه کمیته بحران در فرمانداری سمنان
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان در دومین جلسه کمیته بحران در فرمانداری سمنان حضور یافت.
شرکت دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان در دومین جلسه کمیته بحران در فرمانداری سمنان
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان در دومین جلسه کمیته بحران در فرمانداری سمنان حضور یافت.
این کمیته بدنبال مصوبات اولین کمیته مربوطه و باحضور دکتر دانایی فرماندار سمنان و بادعوت از سازمانهای مرتبط ونمایندگان کمیته های ذیربط مانند جمعیت هلال احمر، جهاد و کشاورزی، اورژانس 115، نیروی انتظامی و ... برگزار و هرکدام از مدعوین، نظرات کاربردی خودرا درمدیرت نمودن بحران و احتمال آب گرفتگی معابر بیان نمودند.
لازم به ذکر است اولین جلسه کمیته بحران فرمانداری در سال جاری تاریخ 6/1/98 بوده است
لینک کوتاه خبر :