روانشناسان مرکز بهداشت سمنان درمانور پدافند غیر عامل حضور یافتند.
روانشناسان مرکز بهداشت سمنان درمانور پدافند غیر عامل حضور یافتند.
این مانور در دبیرستان دخترانه ی کوثر و با حضور مسئولین استانداری و فرمانداری و سایر مسِئولین برگزار گردید.
این مانور در دبیرستان دخترانه ی کوثر و با حضور مسئولین استانداری و فرمانداری و سایر مسِئولین برگزار گردید.
علی محمدی کارشناس بهداشت روان گفت":درصورت بروز بحران،یکی از پیامدها ،واکنشهای روانی شدید افراد نسبت به آن حادثه و عواقب آن است."
و ی جهت آمادگی وبرخورد مناسب با وقایع ،حمایتهای روانی اجتماعی دربلایا را به صورت نمادین انجام دادند.
خانمها علی محمدی و بهاریان کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان سمنان در این مانور حاضر شدند و حمایت های روانی اجتماعی در بلایا را به صورت نمادین انجام دادند.
لینک کوتاه خبر :