روانشناسان مرکز بهداشت سمنان درمانور پدافند غیر عامل حضور یافتند.

روانشناسان مرکز بهداشت سمنان درمانور پدافند غیر عامل حضور یافتند.

روانشناسان مرکز بهداشت سمنان درمانور پدافند غیر عامل حضور یافتند.

این مانور در دبیرستان دخترانه ی کوثر و با حضور مسئولین استانداری و فرمانداری و سایر مسِئولین برگزار گردید.

این مانور در دبیرستان دخترانه ی کوثر و با حضور مسئولین استانداری و فرمانداری و سایر مسِئولین برگزار گردید. علی محمدی کارشناس بهداشت روان گفت":درصورت بروز بحران،یکی از پیامدها ،واکنشهای روانی شدید افراد نسبت به آن حادثه و عواقب آن است." و ی جهت آمادگی وبرخورد مناسب با وقایع ،حمایتهای روانی اجتماعی دربلایا را به صورت نمادین انجام دادند. خانمها علی محمدی و بهاریان کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان سمنان در این مانور حاضر شدند و حمایت های روانی اجتماعی در بلایا را به صورت نمادین انجام دادند.
  • کد خبر : 14661
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی