دیدارهمکاران مرکز بهداشت سمنان از کانون بازنشستگان دانشگاه
دیدارهمکاران مرکز بهداشت سمنان از کانون بازنشستگان دانشگاه
ریاست، مسئول امور عمومی، روابط عمومی و تعدادی از همکاران مرکز بهداشت سمنان روز تکریم بازنشستگان را گرامی داشتند.
دیدارهمکاران مرکز بهداشت سمنان از کانون بازنشستگان دانشگاه
ریاست، مسئول امور عمومی، روابط عمومی و تعدادی از همکاران مرکز بهداشت سمنان روز تکریم بازنشستگان را گرامی داشتند.
دراین دیدار مهمانان به گزارش آقای فامیلی مسئول کانون مبنی بر عملکردهای پرسنلی، رفاهی و خدمات قابل ارائه به بازنشستگان عزیز دانشگاه گوش فرادادند.لازم به ذکر است تعداد 1040 نفر حقوق بگیر، عضوکانون میباشند.
لینک کوتاه خبر :