دکتر فتاحی و مسئولین واحدهای ستادی از منطقه مسکونی ابوذر بازدید کردند.
دکتر فتاحی و مسئولین واحدهای ستادی از منطقه مسکونی ابوذر بازدید کردند.
از اهم تصمیمات اتخاذ شده ،پیگیری در بهبود بیش از پیش امور بهداشتی منطقه و بستر مناسب آموزشی در حیطه های بهداشتی بود.
دکتر فتاحی و مسئولین واحدهای ستادی از منطقه مسکونی ابوذر بازدید کردند.
بمنظوز ارتقای سلامت شهروندان منطقه ابوذر و بنا به دعوت مسئول پایگاه محله اسلامی مهدیه حجت الاسلام و المسلمین یحیایی ،بازدیدی از خیابان حافظ جنوبی تا پارک 8 شهریور سمنان از اماکن جمع آوری زباله ، جویهای دفع فاضلاب و اماکن مخروبه این منطقه صورت گرفت. یحیایی دراین بازدید ضمن تشکر از همکاریهای مرکز بهداشت در تامین سلامتی ساکنین گفت:"این منطقه به 3 بلوک تقشیم بندی شده و مساجد این منطقه تحت پوشش این پایگاه مشغول خدمات دینی ، فرهنگی ، اجتماعی بوده و اقدامات وسیعی در حوزه جلسات برون بخشی و درون بخشی با مسئولین شهرستان صورت تا منطقه عاری از هرگونه آسیبهای بهداشتی گردد."
از اهم تصمیمات اتخاذ شده ،پیگیری در بهبود بیش از پیش امور بهداشتی منطقه و بستر مناسب آموزشی در حیطه های بهداشتی بود.
لینک کوتاه خبر :