دکتر علی رشیدی‌پور رئیس دانشگاه بازید از مرکز سراج

دکتر علی رشیدی‌پور رئیس دانشگاه بازید از مرکز سراج

دکتر علی رشیدی‌پور رئیس دانشگاه بازید از مرکز سراج

دکتر علی رشیدی‌پور رئیس دانشگاه در روز شنبه چهارم بهمن‌ماه ۱۴۰۴ با همراهی دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر پیمان رئیس‌عبداللهی، مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه و دکتر شیرازه معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان از مرکز خدمات جامع سلامت شهری هفده شهریور سمنان، مرکز خدمات سلامت روانی–اجتماعی جامع‌نگر (سراج) و پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی ۱۱۵ شهری ابوذر بازدیدنمودند.

دراین بازدید بر لزوم برنامه‌ریزی هدفمند، تقویت زیرساخت‌ها، بهبود شرایط کاری کارکنان و ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده به شهروندان تأکید و مقرر شد مسائل و نیازهای شناسایی‌شده در راستای بهبود خدمت‌رسانی، در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

 

  • کد خبر : 60670
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
میثم نی چی
خبرنگار

میثم نی چی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *