دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال جاری.
دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان درفرمانداری سمنان برگزارشد.
دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان درسال جاری.
دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان درفرمانداری سمنان برگزارشد.
این جلسه به ریاست دکتر دانایی، فرماندار شهرستان و دبیری مرکز بهداشت شهرستان سمنان و با حضور مسئولین و روسای دستگاههای اداری شهرستان برگزار شد.
مهندس دارائی مسئول بهداشت محیط شهرستان سمنان درگزارش به روابط عمومی مرکز بهداشت گفت:"در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای پیشگیری و مبارزه با بیماریها و مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان، مصوبات جلسه گذشته کارگروه، بررسی شد."
وی افزود:"همچنین با توجه به شروع فصل گرما و افزایش احتمال بروز و شیوع بیماریهای منتقله ازراه آب و غذا، بر ضرورت افزایش تعامل و همکاری بیمارستانها و مراکز درمانی با مرکز بهداشت در زمینه اخذ نمونه از موارد مشکوک، دقت و حساسیت بیشتر شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی در تأمین کلر آزاد باقیمانده در آب شرب شبکه شهری و روستایی شهرستان، افزایش نظارت دستگاههای متولی نظیر، سازمان حمل و نقل و پایانه، راه آهن، ورزش و جوانان، شهرداری و ... بر رعایت بهداشت در پایانه های مسافربری، مراکز تجمعی، اماکن ورزشی، سرویسهای بهداشتی عمومی و ... و تشدید فعالیت و حساسیت سایر دستگاهها در حوزه بهداشت تأکید شد.