دومین جلسه شورای ارتقای سلامت مرکز بهداشت سمنان
دومین جلسه شورای ارتقای سلامت مرکز بهداشت سمنان
دومین جلسه شورای ارتقای سلامت در دفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
دومین جلسه شورای ارتقای سلامت مرکز بهداشت سمنان
دومین جلسه شورای ارتقای سلامت در دفترریاست مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
این جلسه بمنظور ارائه راهکارهای لازم و مفید درنیل به اهداف سلامت و همچنین مدیریت استرس در محل کار و منزل، ارتقای شیوه های زندگی سالم و کاهش بیماریهای جسمی و روانی تشکیل و مسئولین واحدها نظرات خودرامبنی برحفظ و ارتقای سلامت شهروندان بیان نمودند.
لینک کوتاه خبر :