در تاریخ 27 آذر 1404 دوره اول آموزشی ارگونومی برای پرسنل بیمارستان سینا (با گروه هدف کادر خدمات، تأسیسات، و پرسنل غیردرمانی) توسط کارشناس ارشد ارگونومی واحد مهندسی بهداشت حرفه ای مهندس سیدمرتضی سیادت برگزار شد.
در تاریخ 27 آذر 1404 دوره اول آموزشی ارگونومی برای پرسنل بیمارستان سینا (با گروه هدف کادر خدمات، تأسیسات، و پرسنل غیردرمانی) توس
تشکیل "دوره اول آموزشی ارگونومی "در بیمارستان سینا.
"دوره اول آموزشی ارگونومی "،در بیمارستان سینا.برگزارگردید.
ارگونومی ،علمی است که باعث انجام شدن سریعتر، بهتر، راحت تر و دقیق تر کارمیشود.
این دوره آموزشی در تاریخ 27 آذر 1404 جهت پرسنل بیمارستان سینا (با گروه هدف کادر خدمات، تأسیسات، و پرسنل غیردرمانی) توسط مهندس سید مرتضی سیادت کارشناس ارشدارگونومی واحد مهندسی بهداشت حرفه ای مرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
پاسخگویی به سوالات فراگیرا ن از بخشهای پایانی این برنامه آموزشی بود.
درضمن مدیریت بیمارستان سینا ،در برگزاری این دوره اهتمام ورزیدند.
لینک کوتاه خبر :