حضورکانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه در مراسم رزمایش جهادگران فاطمی 3
حضورکانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه در مراسم رزمایش جهادگران فاطمی 3
بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دررزمایش جهادگران فاطمی 3 حضور یافتند.
این مراسم در مصلای نمازجمعه و باحضور مهندس هاشمی استاندار ، دکتر بهرامی فرماندار سمنان ، حجت الاسلام المسلمین مطیعی امام جمعه سمنان ،مسئولین سپاه و شهرستانی و نیزگروههای جهادی برگزار و پس از استماع سخنرانی و برنامه های اجراشده ، گروههای جهادی پس از عبور از جایگاه ، جهت خدمت رسانی به مناطق محروم اعزام شدند.
لینک کوتاه خبر :