حضور واحد رادیوی سمنان درنمایشگاه پیشگیری از اعتیاد

حضور واحد رادیوی سمنان درنمایشگاه پیشگیری از اعتیاد

حضور واحد رادیوی سمنان درنمایشگاه پیشگیری از اعتیاد

واحد رادیوی صداو سیمای مرکز سمنان اقدام به تهیه گزارش از نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد نمود.

حضور واحد رادیوی سمنان درنمایشگاه پیشگیری از اعتیاد واحد رادیوی صداو سیمای مرکز سمنان اقدام به تهیه گزارش از نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد نمود. روابط عمومی مرکز بهداشت سمنان ، خانم علی محمدی کارشناس روانشناسی بالینی ، همکاران شاغل در کنگره 60 و تعدادی از بازدیدکنندگان ،مخاطب رادیوی سمنان در برنامه صبح وزندگی بودند. دراین گزارش نکاتی پیرامون نمایشگاه،محصولات آموزشی و فرهنگی ، زمان برگزاری (4لغایت 10 تیرماه )به نمایش گذاشتن کیف انواع مواد مخدر و... به سمع شنوندگان رسید. گویندگان گزارش در بین صحبتهای خود گفتند:"این نمایشگاه در مرکز سلامت تدین برپاو انشاا...دردیگر مراکز سلامت شهری به صورت چرخشی دایر خواهد شد.قدرت نگفتن ، مهارتهای زندگی و تربیت صحیح فرزندان باید دربین خانواده ها نهادینه شود." روابط عمومی مرکز بهداشت از شنوندگان عزیز، دانش آموزان محترم، رابطین و سفیران سلامت درخواست نمود تا از این نمایشگاه دیدن نمایند.
  • کد خبر : 8269
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی