حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره)
حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره)
مساجد عابدینه و پنج تن آل عبا توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان بازدید بهداشتی شد.
واحدهای مهندسی بهداشت محیط و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مساجد عابدینیه و پنج تن آل عبا نسبت به بازدید بهداشت محیطی از جمله بازدید از محل پذیرایی ، نمونه برداری از آب، آموزش بهداشت و پیشگیری از بیماریهای شایع در فصل گرم سال اقدام نمودند.
این برنامه توسط اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت سمنان بود.
لینک کوتاه خبر :