حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره)

حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره)

حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره)

مساجد عابدینه و پنج تن آل عبا توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان بازدید بهداشتی شد.

واحدهای مهندسی بهداشت محیط و مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)  در مساجد عابدینیه و پنج تن آل عبا نسبت به بازدید بهداشت محیطی از جمله بازدید از محل پذیرایی ، نمونه برداری از آب، آموزش بهداشت  و پیشگیری از بیماریهای  شایع در فصل گرم سال اقدام نمودند.

این برنامه توسط اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت سمنان بود.

 

  • کد خبر : 44581
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *