حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان دربرنامه پیاده روی هفته ملی جوانی جمعیت پارک 8 شهریور.

حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان دربرنامه پیاده روی هفته ملی جوانی جمعیت پارک 8 شهریور.

حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان دربرنامه پیاده روی هفته ملی جوانی جمعیت پارک 8 شهریور.

 

مرکز بهداشت شهرستان سمنان ،دربرنامه پیاده روی هفته ملی جوانی جمعیت پارک 8 شهریور حضور یافت.

پارک 8 شهریور میزبان جامعه دانشگاه علوم پزشکی بود. همکاران ضمن پیاده روی ، به مطالب آموزشی دکتر کساییان معاونت بهداشتی دانشگاه پیرامون اهمیت تحرک بدنی گوش فرادادند.

 

شرکت در مسابقه دارت از دیگر قسمتهای این برنامه بود.

قرعه کشی و اهدای هدیه به همکاران و داوطلبین سلامت ا و پذیرایی صبحانه ،از بخشهای پایانی این مراسم بود.

روابط عمومی دانشگاه، مدیریت پشتیبانی و رفاهی و امور بانوان دانشگاه دراجرای این برنامه سهیم بودند.

  • کد خبر : 56092
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *