حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در پیاده روی پارک شقایق بمناسبت اعیاد شعبانیه، دهه فجر و هفته سرطان.
حضور مرکز بهداشت شهرستان سمنان در پیاده روی پارک شقایق بمناسبت اعیاد شعبانیه، دهه فجر و هفته سرطان.
ضمن حضورهمکاران مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمراسم پیاده روی وورزش صبحگاهی ،نسبت به توزیع بروشورهای بهداشتی پیرامون بیماری سرطان اقدام نمودند.
لینک کوتاه خبر :