جلسه مسئولین مراکز سلامت شهری و روستایی
جلسه مسئولین مراکز سلامت شهری و روستایی
نظر به اهمیت پیگیری مسائل بهداشتی و درمانی و ارتقای شاخصهای بهداشتی ، دهمین جلسه مسئولین مراکز سلامت شهری و روستایی مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
نظر به اهمیت پیگیری مسائل بهداشتی و درمانی و ارتقای شاخصهای بهداشتی ، دهمین جلسه مسئولین مراکز سلامت شهری و روستایی مرکز بهداشت سمنان برگزار شد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان در ابتدا به بیان اهداف و خیر مقدم به حضار پرداخت و گفت:"تحول نظام سلامت و مراقبت از بیماریها درگرو پیگیریها و تلاش کارکنان بهداشتی و درمانی میسر شده و اهمیت خاصی دارد."
مسئولین مراکز سلامت هرکدام به بیان پیشنهادان و عملکرد خوددر ماه گذشته و برنامه های جاری پرداختند.مهمترین موارد ذکر شده در این جلسه بررسی آمار مرگ و میر زیر5 سال،فرارسیدن هفته ملی مبارزه باسرطان(15-8 بهمن)،برنامه نوین بهداشت روان در طرح تحول سلامت،سنجض نوآموزان پیش دبستانی،بررسی نتایج بازدید و پایش واحدهای ستادی در دفاتر ثبت مراکز، بحث تغذیه و مروری بر مصوبات جلسه نهم بود.
لینک کوتاه خبر :