جلسه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت
جلسه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت
برگزاری جلسه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت درسالن سلامت-1/4/96
برگزاری جلسه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت درسالن سلامت-1/4/96
جلسه ماهانه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت، درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برکزارشد.
دکتر فتاحی ضمن خیر مقدم به مسئولین مراکز و واحدهای ستادی مرکز بهداشت برگزاری چنین جلساتی را پیرامون بیان عملکردها و بیان پیشنهادات کاربردی همکارن مفیددانست و باعث ارائه خدمات بهتر به مردم تلقی کرد.
مسئولین مراکز وواحدها مسائل و پیشنهادت خودرا در اجرای برنامه های بهداشتی درمانی ازقبیل تکریم ارباب رجوع، سامانه سیب و ورود اطلاعات درپرونده الکترونیکی افراد ونقش مراقبین سلامت در پیشبرد اهداف سازمانی ارائه شد.
لازم به ذکر است این جلسه بصورت ماهانه در انتهای هرماه برگزار میگردد.
لینک کوتاه خبر :