هفته ملی پویش سرطان

جلسه درون بخشی هفته ملی پویش سرطان

 هفته ملی پویش سرطان

جلسه درون بخشی هفته ملی پویش سرطان جلسه درون بخشی هفته ملی پویش سرطان، درمرکز بهداشت سمنان برگزارشد. دراین راستا ،جلسه دورن بخشی پویش مبارزه باسرطان باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان و مسئولین واحدهای ستادی برگزارو پس از بیان برنامه عملیاتی دانشگاه درخصوص پیشگیری و کنترل بیماریهای سرطانی توسط دکتر معانی مسئول واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریها افراد حاضردرجلسه پیرامون هفته ملی پویش سرطان(7-1 بهمن) به گفتگو پرداختند.

جلسه درون بخشی هفته ملی پویش سرطان، درمرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

                                        جلسه درون بخشی هفته ملی پویش سرطان

 

               جلسه درون بخشی هفته ملی پویش سرطان، درمرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

 

پویش ملی مبارزه باسرطان  دارای هدف کلی کاهش بروز و مرگ و میر ناشی از سرطان  و بهبود زندگی بیماران مبتلابه سرطان و اهداف اصلی افزایش آگاهی و جلب مشارکت مردم درخصوص قابل پیشگیری بودن سرطان و شیوه های آن ، اصلاح باورهای نادرست مردم  درخصوص این بیماری  ازجمله درمان ناپذیر بودن آن  میباشد.

دراین راستا ،جلسه دورن بخشی پویش مبارزه باسرطان باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان و مسئولین واحدهای ستادی برگزارو پس از بیان برنامه عملیاتی دانشگاه درخصوص پیشگیری و کنترل بیماریهای سرطانی  توسط دکتر معانی مسئول واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریها افراد حاضردرجلسه پیرامون هفته ملی پویش سرطان(7-1 بهمن) به گفتگو پرداختند.

  • کد خبر : 24506
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

هفته ملی پویش سرطان هفته ملی پویش سرطان