جلسه تعامل بین بخشی واحدهای مهندسی بهداشت محیط و پیشگیری از بیماریهای
جلسه تعامل بین بخشی واحدهای مهندسی بهداشت محیط و پیشگیری از بیماریهای
جلسه تعامل بین بخشی واحدهای مهندسی بهداشت محیط و پیشگیری از بیماریهای مرکز بهداشت سمنان
جلسه تعامل بین بخشی واحدهای مهندسی بهداشت محیط و پیشگیری از بیماریهای مرکز بهداشت سمنان
جلسه تعامل واحدهای مهندسی بهداشت محیط و پیشگیری از بیماریهای مرکز بهداشت سمنان درسالن سلامت برگزارشد.
باتوجه به اهمیت بیماریهای شایع درفصل تابستانو درراستای افزایش تعامل واحدهای پیشگیری ومبارزه بابیماریها و مهندسی بهداشت محیط ،عناوین بیماریهایی که واحد بهداشت محیط نقش اساسی در پیشگیری از آنهاراداردمورد بخث و تبادل نظر قرار گرفت.
دکتر معانی مسئول واحد بیماریها ، مهندس دارایی مسئول بهداشت محیط و بازرسین بهداشت محیط درمورد بیماریهای منتقله از راه آب و غذا،بیمارهای مشترک انسان و دام و... مذاکره نمودند.
لینک کوتاه خبر :