جلسه برنامه ریزی هفته سلامت

جلسه برنامه ریزی هفته سلامت

برگزاری جلسه برنامه ریزی هفته سلامت مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت مرکز بهداشت سمنان درسالن سلامت

برگزاری جلسه برنامه ریزی هفته سلامت مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت مرکز بهداشت سمنان درسالن سلامت جلسه برنامه ریزی هفته سلامت باحضور مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد. دکتر فتاحی ضمن خیرمقدم و عرض تبریک سال نو و میلاد حضرت علی (ع)رسالت مهم مرکز بهداشت رادر ارتقای سلامت هم میهنان ،اساسی برشمرد و ازمراکز درخواست هرچه باشکوه برگزار نمودن هفته سلامت سال جاری همچون سنوات قبل نمود. مسئولین مراکز وواحدهای ستادی هرکدام نظرات و یشنهادت خودرا مبنی بر عملی نمودن تصمیمات اتخاذ شده درهفته سلامت ایراد و اطلاع رسانی و آموزش آحاد مردم درکنار سایر برنامه ها مورد تاکید قرار گرفت. لازم به ذکر است هفته سلامت از 7-1 اردیبهشت باشعار "زندگی سالم بانشاط و امید "میباشد.
  • کد خبر : 12006
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی