جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا

جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا

جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا

جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا  توسط پایگاه بهداشتی راه آهن سمنان برگزارشد.

با عنایت به فرارسیدن فصل گرما و اهمیت بیماریهای منتقله از راه  آب و مواد غذایی، پایگاه بهداشتی راه آهن ضمن حضور در مسجد حضرت ابراهیم بن رسول ا... اقداماتی از قبیل : آموزش در خصوص بیماری التور و پیشگیری از ابتلا به آن،آموزش در خصوص نحوه شست و شوی سبزیجات ، اهمیت رعایت بهداشت فردی ،توزیع بروشورهای بهداشتی و... را انجام دادند.

درپایان به سوالات فراگیران پاسخگویی بعمل آمد.

  • کد خبر : 45074
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *