جلسه آموزشی بیماریهای منتقله از آب و مواد غذایی
جلسه آموزشی بیماریهای منتقله از آب و مواد غذایی
برگزاری جلسه آموزشی بیماریهای منتقله از آب و مواد غذایی با اولویت التور –تیر ماه 96
برگزاری جلسه آموزشی بیماریهای منتقله از آب و مواد غذایی با اولویت التور –تیر ماه 96
با عنایت به اهمیت پیشگیری و کنرتل بیماریهای منتقله از آب و مواد غذایی با توجه به شروع فصل گرما و شیوع بیماریهای مذکرو و به منظور آگاهی آحاد جامعه جلسه آموزشی با همین عنوان در تاریخ 21/4/96 در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی برگزار گردید.
در این جلسه آموزشی که به تعداد 150 نفر حضور داشته اند باجان کارشناس بیماریهای واگیر مرکز بهداشت شهرستان سمنان در خصوص اهمیت بیماری،راههای پیشگیری و انتقال ،نحوه بیماریابی موضوعاتی ارائه نموده اند
لینک کوتاه خبر :