جلسه آموزشی به مناسبت هفته جمعیت و اطلاع رسانی هفته بدون دخانیات جهت سمن ها و سازمان های مردم نهاد در مرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.

جلسه آموزشی به مناسبت هفته جمعیت و اطلاع رسانی هفته بدون دخانیات جهت سمن ها و سازمان های مردم نهاد در مرکزبهداشت شهرستان سمنان ب



 

برگزاری جلسه اموزشی به مناسبت هفته جمعیت و اطلاع رسانی هفته بدون دخانیات جهت سمن ها و سازمان های مردم نهاد.

 

در این جلسه پورضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمد گویی ،در رابطه با مناسبت های  هفته  ملی جمعیت  و هفته بدون دخانیات  مطالبی ارائه نمود .در ادامه دکتر دوست محمدی کارشناس مسئول سلامت خانواده در رابطه با  ازدواج به هنگام و فرزند آوری  آموزش های لازم را بیان نمود.

مهندس رجبی  کارشناس واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان در خصوص هفته بدون دخانیات ،مضرات مواد دخانی و راه های ترک سیگار به حضار آموزش دادند.

توزیع پمفلت های آموزشی در رابطه با جمعیت و مبارزه با دخانیات و تقویم رومیزی بین مدعوین از دیگر برنامه های این جلسه بود.

این برنامه  توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت با همکاری  واحد سلامت خانواده  و واحد مهندسی بهداشت محیط برگزار گردید..

  • کد خبر : 44246
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *