جلسه آموزشی به مناسبت هفته جمعیت و اطلاع رسانی هفته بدون دخانیات جهت سمن ها و سازمان های مردم نهاد در مرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
جلسه آموزشی به مناسبت هفته جمعیت و اطلاع رسانی هفته بدون دخانیات جهت سمن ها و سازمان های مردم نهاد در مرکزبهداشت شهرستان سمنان ب
برگزاری جلسه اموزشی به مناسبت هفته جمعیت و اطلاع رسانی هفته بدون دخانیات جهت سمن ها و سازمان های مردم نهاد.
در این جلسه پورضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمد گویی ،در رابطه با مناسبت های هفته ملی جمعیت و هفته بدون دخانیات مطالبی ارائه نمود .در ادامه دکتر دوست محمدی کارشناس مسئول سلامت خانواده در رابطه با ازدواج به هنگام و فرزند آوری آموزش های لازم را بیان نمود.
مهندس رجبی کارشناس واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان در خصوص هفته بدون دخانیات ،مضرات مواد دخانی و راه های ترک سیگار به حضار آموزش دادند.
توزیع پمفلت های آموزشی در رابطه با جمعیت و مبارزه با دخانیات و تقویم رومیزی بین مدعوین از دیگر برنامه های این جلسه بود.
این برنامه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت با همکاری واحد سلامت خانواده و واحد مهندسی بهداشت محیط برگزار گردید..